poniedziałek, 2 lutego 2015

FITMAMA- moje początki.

Wszystkim początkującym polecam trening skalpel.
Dowiedziałam się o nim od  koleżanki, kiedy 2 miesiące po porodzie moja waga nadal pokazywała 76,5 kg.
Skalpel to 40 minutowy trening Ewy Chodakowskiej, który polega na wykonywaniu ćwiczeń w równym tempie. Wzmacnia mięśnie, ujędrnia ciało, redukuje cellulit.
Ćwiczenia odstresowują i poprawiają humor. Ponadto zmniejszają poziom cholesterolu we krwi oraz ciśnienie tętnicze. Wydzieląją endorfiny, które sprawią,że zyskasz mnóstwo energii do życia.
Po trzech miesiącach ze skalpelem zrzuciłam kilkanaście kg. W lutym 2014r.moją historię można było przeczytać w magazynie Shape. "
W marcu pojechałam na warsztaty z Ewą Chodakowską, żeby ją poznać, podziękować za motywację i pochwalić się sukcesem.
Dziś zaczynam 15 miesiąc ćwiczeń. Nadal ćwiczę z Ewą, spróbowałam wszystkich jej programów treningowych. Mam sentyment do skalpela, który robię już z dodatkowym obciążeniem na nogi. Moim ulubionym treningiem jest Turbo wyzwanie. Daje spektakularne efekty.Rozliczany jest na tabacie, co pozwala spalić więcej tłuszczu niż podczas tradycyjnych ćwiczeń aerobowych.
Obecnie mam 32 lata, 168 cm wzrostu, ważę 51,5 kg.
 W lutym zaczynam nowy etap- budowania mięśni, więc ćwiczenia siłowe ze sztangą, hantlami i obciążeniami na nogi.
Dzięki wydzielaniu się tzw. hormonów szczęścia, ćwiczenia zaproponowane przez Ewę Chodakowską w szybkim czasie odstresują i poprawią humor. Trening ma także wymierne korzyści dla naszego zdrowia. Osoby ćwiczące wg zasad instruktorki mają wyregulowane ciśnienie i poziom cholesterolu we krwi. Ponadto regularne ćwiczenia wspomagają w oczyszczaniu organizmu z toksyn, zwiększą jego wytrzymałość, a także poprawią działanie układu nerwowego, który sprawniej "współpracuje" z mięśniami.


http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/skalpel-i-inne-treningi-ewy-chodakowskiej-zasady-treningow_41507.html
trening "Skalpel", który polega na wykonywaniu spokojnych ćwiczeń w równym tempie. Jak przekonuje instruktorka, dzięki "Skalpelowi"
  • wzmocnisz mięśnie całego ciała,
  • ujędrnisz ciało,
  • poprawisz kondycję skóry i pozbędziesz się cellulitu.
Aby trening "Skalpel" był skuteczny, należy ćwiczyć regularnie - min. 3 razy w tygodniu.


http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/skalpel-i-inne-treningi-ewy-chodakowskiej-zasady-treningow_41507.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz