wtorek, 10 marca 2015

ŚNIADANIE można zrobić wieczorem, a jeść następnego dnia.

Wczoraj wstawiłam do piekarnika najprostszy sposób na pyszne śniadanie. Robisz wieczorem i rano zjadasz.
LEKKI PLACEK JAGLANO-TWAROGOWY z owocami.
Połączenie zdrowej kaszy jaglanej, chudego sera twarogowego, jajek i owoców z przepisu
 @kierunek fitness.
Ładniejsza forma omletu. Z jednej foremki wyszło mi 8 porcji.
Składniki:
- 200g kaszy jaglanej
- 5 jaj
- 5 białek jaj
- 250g chudego twarogu
- owoce
- coś do dosłodzenia – stevia, ksylitol, słodzik, miód
Kaszę płuczemy w zimnej wodzie po czym gotujemy przez około 20 minut do miękkości i odstawiamy do wystygnięcia. Do blendera wrzucamy ugotowaną kaszę, całe jaja, białka jaj, twaróg i wybrany składnik do posłodzenia (ja nie dodałam nic do posłodzenia i na wierzchu polałam miodem!).
Wszystko blendujemy na gładką masę i wylewamy do formy wcześniej spryskanej sprayem do smażenia. Na wierzchu układamy owoce i wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na ok. 40 minut. Po wyjęciu odstawiamy do wystygnięcia. Gotowe!
Zjadła cała rodzina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz