niedziela, 1 marca 2015

Warsztaty EWA & #mygirls tour

Jak wiecie moja przygoda ze zdrowym trybem życia zaczęła się od Ewy Chodakowskiej i jej skalpela.
Dziś mija 15 miesięcy moich ćwiczeń.
Jestem z siebie dumna, bo mam powody do zadowolenia.
Chcialam zmienić ciało, a zmieniłam całe życie.
Z wagi startowej 76,5 kg zeszłam do obecnych 51 kg.
Z poziomem tkanki tłuszczowej od 35% do 14,9%.
Dla mnie to ogromna zmiana. Zmiana nie tylko w wyglądzie, ale także w sposobie życia.
Ogromnego kopa energetycznego dostałam od Ewki.
Nie ważne z kim zaczynacie, z kim ćwiczycie, kto Was motywuje. Ważne, że chcecie to robić!
Wczoraj uczestniczyłam już w drugich już warsztatach EWA & mygirls w Poznaniu.
Niezapomniane przeżycie, mnóstwo potu, świetnej zabawy, rewelacyjnych treningów.






Warsztaty Ewa & #mygirls tour dedykowany jest dla wszystkich.
Dla początkujących to nowy start, a dla zaawansowanych to czysta przyjemność.
W ciągu kilku godzin trenerzy udowodnią Ci, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Zespół Ewy dołoży wszelkich starań, abyś dała z siebie wszystko i zapamiętała ten dzień na długo. Z nimi pokonasz swoje słabości, uwierzysz w siebie i nabierzesz odwagi do działania!
Polecam!
Musicie tego spróbować.Zakwasy gwarantowane!:-)
Wczoraj w Poznaniu było tak:
Zumba, trening z Ewą, samba -żora korolyov , trening z Puzlem i na koniec tradycyjna wisienka na torcie, czyli trening z Tomkiem Choińskim.
Był ogień!Nogi i pupa mnie palą. Ale już myślę o kolejnych warsztatach.

1 komentarz: