środa, 11 lutego 2015

Brak ochoty na trening?

Brak ochoty na trening? Pamiętaj:

"Dzisiaj jesteś lepsza niż wczoraj,
Jutro będziesz lepsza niż dzisiaj...
Więc nie pozwól,żeby jutra nie było!"

Każdemu zdarza się gorszy dzień. Mnóstwo zajęć, chore dzieci,problemy.
Nie zawsze mamy czas i chęci.
Jednak przy dobrze rozplanowanym dniu i wcześniejszej organizacji planu dnia, czy tygodnia jesteś w stanie ukraść w ciągu dnia 45 min dla siebie.
Śniadania dla dzieci i dla siebie przygotowuję wieczorem. Pakuję w pudełka i zabieram ze sobą do pracy, a dzieci do szkoły.
Po powrocie do domu, jemy ciepły posiłek, każdy siada do swoich zajęć. Chłopcy jadą na treningi.
Wieczorem jest pakowanie się na kolejny dzień, przygotowywanie wszystkich potrzebnych rzeczy.
I kiedy posiłki są przygotowane, dzieci idą spać, wtedy zamiast usiąść na kanapie zabieram się za trening.
Czasami faktycznie nie mam sił i najchętniej poszłabym spać razem z nimi.
Jednak mam plan i nie mogę odpuścić tego, co zaplanowałam. Trzymam się planu treningów i nie odpuszczam, bo pamiętam "dlaczego zaczynałam."
Wczoraj, kiedy po dniu pełnym wrażeń wróciłam do domu...mąż czekał na mnie z wymarzonym prezentem. Nie dostałam kwiatów, ani czekoladek tylko wymarzone hantle 4 kg. :-)
I grzecznie zabrałam się za trening. Musiałam je przetestować.
Wszystkie troski odeszły na bok.
45 minut oderwania od rzeczywistości to czas tylko dla mnie i z niego nie zrezygnuję.:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz