środa, 15 lipca 2015

Ciasta urodzinowe, czyli czasem można zjeść coś słodkiego bez wyrzutów sumienia.

Miłośnikom vege serników będzie smakował.
Sernik kokosowy z kaszy jaglanej.
Spód : 80g płatków owsianych, 20g wiórków kokosowych, 20g oleju kokosowego
Masa jaglana:
200g kaszy jaglanej
1 puszka mleka kokosowego
olejek waniliowy
wiórki kokosowe
Platki mieszamy z wiórkami kokosowymi i olejem, wykładamy nim blachę i wkładamy do lodówki.
Gotujemy kaszę jaglaną, dodajemy mleczko kokosowe, troszkę olejku waniliowego, dużo wiórków kokosowych, aż masa będzie gęsta. Ja zużyłam pół opakowania.
Powstałą masę miksujemy i wylewamy na spód. Pieczemy w 180 st. ok. 40 min. Jak wystygnie wkładamy do lodówki. Ja włożyłam na całą noc. Polewamy frużeliną wiśniową. 
Tradycyjnie można dodać cukier( 3 łyżki). Ja nie dodałam. Następnym razem dodam banana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz